Contact
Kunnen wij je helpen?

Onze vriendelijke en competente klantenservice staat graag voor je klaar.

Ma - vr 10:00 - 14:00
(lokaal tarief)

Hoe snel zijn de levertijden van Pixum?

Pixum verstuurd bijna alle bestellingen met PostNL. De gemiddelde verzendtijd is 2-4 werkdagen.
Hoe snel de productie gaat en hoe lang het dus duurt tot wij jouw opdracht verzenden, is afhankelijk van het bestelde product. Fotoafdrukken worden meestal binnen 24 uur geproduceerd, een stuk sneller dan bijv. wanddecoratie.

Dit zijn onze gemiddelde productietijden:

Producten Productietijd Verzendtijd
Premium fotoafdrukken 9-13 cm formaat 1 werkdag ca. 2-3 werkdagen
Premium fotoafdrukken 20 cm formaat 2 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Premium fotovergroting (30 cm, 40◊60 en 50◊75 cm) & Collages 3 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Fotoposter (kunstdrukpapier/high-end fotopapier/aquarelpapier) 5 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Foto op canvas, aluminium, acryl, forex en galleryprint 5 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Foto's en canvassen met lijst 7 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Fotokalenders op zijdeglans premium papier 4 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Fotokalenders op hoogglanzend premium papier 5 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Fotokalenders op fotopapier 6 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Fotocadeaus 4 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Wenskaarten 5 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Pixum Fotoboek XL/XXL 5-7 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Pixum Fotoboek met hardcover of softcover 5 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Pixum Fotoboek met linnen kaft 3-5 werkdagen ca. 2-4 werkdagen
Pixum Fotoboek met schriftomslag 3-5 werkdagen ca. 2-4 werkdagen

Werkdagen = maandag tot vrijdag, geen feestdagen

In de eindejaarsperiode produceren wij dag en nacht waardoor je bestelling vaak sneller wordt verzonden dan wij aangeven. Voor de feestdagen hanteren we daarom speciale levertijden en besteldeadlines.

De status van jouw bestelling kan je onder mijn bestellingen in je Pixum account nakijken. Zodra je bestelling verstuurd is informeren wij je per mail.

Kan ik mijn bestelling ook per expres laten versturen?

Het is om logistieke redenen helaas niet mogelijk de bestelling per expres te verzenden. Wij vragen om je begrip dat een versnelling van de individuele bestellingen om technische redenen helaas niet mogelijk is.

Wij doen ons uiterste best om je opdracht zo snel mogelijk te produceren. 100% garantie voor de productie- en verzendtijden kunnen wij je helaas niet geven.

Wordt mijn bestelling in deelopdrachten verstuurd?

Het kan gebeuren dat je bestelling in verschillende deelbestellingen verstuurd wordt, ook als je alles in een bestelling geplaatst hebt. Dit gebeurt vooral als je grote wanddecoratie hebt besteld.

In de eindejaarsperiode geldt bovendien: als een deel van de bestelling 100% is afgesloten maar andere delen nog niet, wordt het volledige deel direct verzonden. In dit geval ontvang je voor ieder deel een eigen verzendbevestiging. Uiteraard ontstaan hierdoor geen verdere kosten voor jou.