Contact
Kunnen wij je helpen?

Onze vriendelijke klantenservice staat voor je klaar.

Ma - vr 10:00 - 14:00
(lokaal tarief)

Menu
Pixum Klantenservice

Vragen of opmerkingen? Lees het service-artikel of neem direct contact met ons op.

Contact opnemen

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat nu?

Wij doen ons uiterste best om onze producten voor je aan onze hoge kwaliteitseisen te laten voldoen, zodat je jouw bestelling feilloos in ontvangst kunt nemen. Mocht je desondanks niet tevreden zijn met uw bestelling, dan kun je ons dit graag laten weten!

100% Tevredenheidsgarantie

Je hebt natuurlijk aanspraak op onze 100% Tevredenheidsgarantie. Dat houdt in dat wij pas tevreden zijn, wanneer jij 100% tevreden bent met je bestelling.

Contact opnemen bij klachten

Om jouw klacht zo snel mogelijk en klantgericht te behandelen, vragen wij je vriendelijk enkele digitale foto's of scans van de door je ontvangen producten, die je reclameert, te maken en ons te mailen. Het beste is om hiervoor ons contact formulier te gebruiken, maar je kunt ons ook opbellen:

Tel: 03 808 13 38
Ma - Vr 10:00 - 14:00
Of neem contact op via het contactformulier

  1. Kies het onderwerp "Klachten, betaling en rekening"
  2. Vul het betreffende bestelnummer in
  3. Beschrijf alsjeblieft kort je bezwaar in het veld "Jouw bericht"
  4. Voeg een of meerdere bijlagen (voorbeeldfoto's van het probleem, bij voorkeur in jpg-formaat) toe aan het bericht. Houd er alsjeblieft rekening mee, dat de bestanden niet groter dan 10 MB kunnen zijn.

Zodra wij de voorbeeldfoto's hebben ontvangen, zullen wij deze, indien nodig, met de originele fotobestanden, die wij nog op onze server hebben staan, vergelijken en met ons lab bespreken. Uiteraard stellen wij je dan zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de verdere gang van zaken.

Geschillenbeslechting:
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Nog vragen? Neem contact met ons op of vindt antwoorden op meer veelgestelde vragen!

Tel: 03 808 13 38
Ma - Vr 10:00 - 14:00
Of neem contact op via het contactformulier