Pixum Klantenservice

Vragen of opmerkingen? Lees het service-artikel of neem direct contact met ons op.

Contact opnemen

Kan ik een afwijkend afleveradres invoeren?

Is het afleveradres een ander adres dan het factuuradres? Geen probleem. Je kunt natuurlijk je pakketje ook direct naar vrienden, familie of een zakelijke klant laten sturen, door een afwijkend afleveradres in te voeren.

Let daarbij op:

  • De optie voor het invoeren van een afwijkend afleveradres is alleen mogelijk bij bestellingen waarbij niet voor de betaalwijze "Achteraf betalen"/"Op rekening" wordt gekozen.
  • Voor de Pixum Fotowereld Software en de Pixum Fotoboek App geldt overigens:
    • Het afleveradres en het factuuradres moeten zich in hetzelfde land bevinden.
    • Via de Software en de App wordt de factuur meegeleverd in het pakketje van het product.

Zo voer je een afwijkend afleveradres in

  1. Alle producten in je winkelwagentje? Begin dan het bestelproces.
  2. Voer vervolgens je factuuradres in
  3. Kies voor "Afleveren aan afwijkend adres"
  4. Voer hier het gewenste afleveradres in
  5. Vervolg vervolgens het betaalproces zoals gewoonlijk

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op of vind antwoorden op meer veelgestelde vragen!

Tel: 03 808 13 38
Ma - Vr 10:00 - 14:00
Of neem contact op via het contactformulier

Contact opnemen met Pixum

Veelgestelde vragen kun je vinden op onze servicepagina. Daar vind je o.a. informatie over onze producten, prijzen en levertijden.

Nog andere vragen of opmerkingen? Geen probleem. We staan je graag te woord!

Neem contact op met Pixum »

Kunnen wij je helpen?

Onze vriendelijke klantenservice staat voor je klaar.

Ma - vr 10:00 - 14:00
(lokaal tarief)

Contact