Pixum logo
Een medewerker van de Pixum klantenservice telefoneert.

Kan ik het afleveradres van mijn bestelling wijzigen?

Hier leggen we je uit hoe je het adres van je bestelling kunt wijzigen.

Afleveradres wijzigen nadat je je bestelling hebt geplaatst

Als je bestelling nog niet is verzonden, kun je nog steeds het afleveradres wijzigen, zolang het maar binnen hetzelfde land is: stuur een e-mail naar service@pixum.com met je verkeerde afleveradres en het gewenste afleveradres. We kijken dan even hoe ver je bestelling is en passen het adres aan als dat nog kan. Houd er rekening mee dat adreswijzigingen naar andere landen in geen geval mogelijk zijn.

Belangrijk: Bestellingen worden snel in productie genomen, zodat je je product zo snel mogelijk ontvangt. Zodra de bestelling is verzonden en je de verzendbevestiging hebt ontvangen, kan het adres niet meer worden gewijzigd. Daarom raden we je aan om de gegevens van de bestelling direct na het plaatsen van de bestelling te controleren.

Een glimlachende vrouw met een headset zit aan een bureau, klaar om te helpen.

Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op!
Telefoon015 57 00 73
ma - vr, van 10.00 tot 14.00 uur