Pixum Klantenservice
Pixum Klantenservice

Vragen of opmerkingen? Lees het service-artikel of neem direct contact met ons op.

Contact opnemen

Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen? Kan ik op rekening bestellen?

Bij Pixum kun je uit allerlei betaalmethodes kiezen. Vind hier meer informatie over jouw betaalmethode en hoe je op rekening kunt bestellen. De betaalmethodes kunnen variëren per bestelwijze (website, app of software).

Hoe kan ik betalen op de website?

  • Maestro
  • PayPal
  • Creditcard - Nadat de bestelling geleverd is, wordt het bedrag daadwerkelijk afgeschreven
  • Achteraf betalen (op rekening) - Let op, Deze betaalmethode is niet beschikbaar wanneer je factuur- en bezorgadres van elkaar afwijken.

Hoe kan ik betalen in de Pixum Fotowereld Software?

  • PayPal
  • Maestro
  • Creditcard - Nadat de bestelling geleverd is, wordt het bedrag daadwerkelijk afgeschreven
  • Achteraf betalen (op rekening) - Deze betaalmethode is niet beschikbaar wanneer je factuur- en bezorgadres van elkaar afwijken.

Hoe kan ik betalen in de Pixum Apps?

  • PayPal
  • Creditcard - Nadat de bestelling geleverd is, wordt het bedrag daadwerkelijk afgeschreven
  • Overschrijving (achteraf betalen/op rekening) - Let op, Deze betaalmethode is niet beschikbaar:
    • wanneer je factuur- en bezorgadres van elkaar afwijken.
    • bij de eerste bestelling

Veilige data transfer

Pixum transfereert al je persoonlijke gegevens via de beveiligde SSL-encryptie-technologie (Secure Socket Layer). Dit betekent dat wanneer je de bestelprocedure start er een beveiligde verbinding opgebouwd wordt, zodat jouw persoonlijke gegevens tijdens de transfer van de computer naar Pixum niet van derden bekeken kunnen worden.

Meer lezen:

Maestro

Veilig online betalen met je Maestro-pas. Aan het einde van het bestelproces word je automatisch doorgestuurd naar een veilige betaalomgeving. Hier kun je met je Maestro bankgegevens betalen. Na het betalen is de bestelling succesvol afgerond.

Pixum tip

Waarom is achteraf/op rekening betalen niet mogelijk bij mijn bestelling?

Achteraf / op rekening betalen is alleen mogelijk wanneer het factuur- en leveradres overeenstemmen.

Daarnaast wordt bij iedere bestelling, op basis van een veelvoud aan factoren, bepaald of je gebruik kunt maken van de optie om op rekening te betalen. Daarbij wordt niet gekeken naar je bestel-en betaalgeschiedenis, maar het kan dus voorkomen dat je niet altijd gebruik kunt maken van de betaalwijze op rekening, ook wanneer dit bij eerdere bestellingen wel het geval was.

Wij behouden ons het recht voor om "achteraf betalen" niet voor alle bestellingen aan te bieden. In dat geval kun je gebruikmaken van één van de andere betaalwijzen die wij aanbieden, of je kunt contact opnemen met onze klantenservice.

Contact opnemen met Pixum

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op of vind antwoorden op meer veelgestelde vragen!

Tel: 015 57 00 73
Ma - Vr 10:00 - 14:00
Of neem contact op via het contactformulier

Kunnen wij je helpen?

Onze vriendelijke klantenservice staat voor je klaar.

Ma - vr 10:00 - 14:00
(lokaal tarief)

Contact