Welkom Snapfish-klanten bij de Pixum fotoservice!

Snapfish is gestopt en beveelt Pixum aan als je nieuwe fotoservice.

Jouw voordelen:

  • Premium kwaliteit
  • Snelle levering
  • Uitstekende klantenservice
  • Kennismakingsvoordeel van 20% op alles
20% korting bij een bestelling va. € 15:
4GSKZPVC6CZY73G
Profiteer nu!

Pixum Fotoboek

Maak van je mooiste foto's een prachtig Pixum Fotoboek. Uiteraard in de hoogste kwaliteit.

va. ¤ 7,95

incl. btw, excl. Verzendkosten

Download software

Wanddecoratie

Bestel fraaie wanddecoratie bij Pixum. Op canvas, maar ook in acrylglas, forex en op aluminium.

va. ¤ 14,99

incl. btw, excl. Verzendkosten

Bekijk wanddeco

Fotocadeaus

Leuke fotocadeaus: van puzzels tot knuffels, en van naambordjes tot placemats. Voor elk wat wils.

va. ¤ 9,99

incl. btw, excl. Verzendkosten

Ontdek ze hier

Fotoafdrukken

Uiteraard kun je bij Pixum ook de klassieke fotoafdrukken bestellen. In alle soorten en maten.

va. ¤ 0,10

incl. btw, excl. Verzendkosten

Upload foto's

Pixum is Testwinnaar

Top kwaliteit

  • Hoogwaardige materialen
  • Briljante kleuren
  • Permanente kwaliteitscontrole

 

Snelle levering

Jouw bestelling wordt snel geproduceerd, vervolgens goed verpakt en al binnen enkele dagen met de post geleverd.

Veilige betaling (SSL)

  • Creditcard
  • Achteraf betalen
  • Paypal
Betaal met een eenmalige machtiging, per acceptgiro of met jouw credit card

* De kortingscode is eenmaal per klant geldig t/m 31-12-2014 voor 20% korting bij een bestelling met een productwaarde vanaf ¤ 15,00. Er worden verzendkosten berekend volgens de prijslijst en de fotoboekprijslijst. Een combinatie van kortingscodes is niet mogelijk. Kortingen kunnen niet achteraf worden verrekend.

Alle belangrijke informatie

Waarom stopt Snapfish als fotoservice?

Teneinde zijn bedrijfsmodel en fotoservices te optimaliseren stopt Snapfish zijn activiteiten in België. Meer informatie vind je hier: http://promo.snapfish.com/BENclosure/FAQ/

Hoe kan ik Pixum bereiken?

Wij zijn altijd bereikbaar. Onze gekwalificeerde klantenservice staat je in zeven talen met raad en daad terzijde

Bel ons gewoon via 03 808 13 38!

Onze service-tijden:
Ma. - Vr. 10:00 - 14:00 uur

Andere contactmogelijkheden:

Maak gebruik van ons contactformulier of stuur ons een mail via service@pixum.com.

Wij antwoorden je zo snel mogelijk.

Wie is Pixum?

Pixum is de leidinggevende, onafhankelijke en veel geprezen aanbieder van online fotoservices in België en Europa. De meervoudige testwinnaar biedt naast het Pixum Fotoboek ook een grote keuze uit fotokalenders, fotocadeaus, fotoposters, canvassen, wenskaarten en uiteraard ook fotoafdrukken op premium fotopapier aan. Pixum drukt en belicht uitsluitend op hoogwaardige materialen en gebruikt de modernste en milieuvriendelijkste technologieën.

Naast de mogelijkheid gratis online-fotoalbums aan te leggen en foto?s te delen, biedt Pixum omvangrijke diensten aan rondom digitale foto's. Meer dan 60 onafhankelijke tests in vaktijdschriften, magazines en consumentenbonden bevestigen de Pixum Kwaliteit. Via www.pixum.com biedt de fotoservice zijn diensten aan in de talen Duits, Engels, Frans, Nederlands, Deens, Italiaans, Portugees en Spaans. Pixum levert zijn producten door geheel Europa.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke toegangsinformatie en opgeslagen foto's?

Al jouw gegevens die bij Snapfish zijn opgeslagen, worden op 30 september 2013 volledig verwijderd. Ze kunnen niet bij Pixum worden gebruikt. Om de Pixum fotoservice te gebruiken, meld je je snel en gemakkelijk aan met je e-mailadres en een nieuw wachtwoord (klik op de site van Pixum rechtsboven op 'registreren').

Foto's uit je account bij Snapfish worden op het moment van sluiting ook volledig verwijderd.

Kan ik Pixum vertrouwen?

Pixum stelt je een veilige omgeving ter beschikking om digitale foto's op te slaan, (gemeenschappelijk) te gebruiken en te bestellen. Pixum houdt zich strikt aan de privacywetgeving. Het bedrijf is meer dan 10 jaar een gecertificeerd lid van het Europese keurmerk voor online winkels 'Trusted-Shops' met de hoogste beoordeling van 'ZEER GOED'. Jouw privacy is zeer belangrijk voor ons.

Wij zijn ons er van bewust dat een zorgvuldige omgang met jouw gegevens zeer belangrijk is. Je kunt ons vertrouwens dat wij er alles aan doen dat wij jouw persoonlijke informatie met de grootst mogelijke zorg behandelen. Wij gebruiken deze informatie alleen wanneer het nodig is voor interne doeleinden en voor je eigen veiligheid. Wij geven jouw gegevens niet door aan derden.

Gevoelige informatie, zoals betaalgegevens, wordt uitsluitend via een versleutelde verbinding op een speciale server verwerkt en versleuteld opgeslagen. Pixum laat regelmatig tests uitvoeren door een onafhankelijke en gespecialiseerd bedrijf om een zo hoog mogelijke veiligheid te waarborgen. Lees hier meer over via deze link.

Wat biedt Pixum voor kwaliteit?

Pixum gebruikt voor de productie van jouw bestelling alleen hoogwaardige materialen en de milieuvriendelijkste druktechnologieën. Door een permanente kwaliteitscontrole van alle bestellingen, verzekeren we je dat je ook de kwaliteit ontvangt die je van Pixum mag verwachten. Onze hoge kwaliteitsstandaard wordt bevestigd door meer dan 60 onafhankelijke tests in vakbladen en consumentenorganisaties in Europa. De Pixum Fotoservice en het Pixum Fotoboek zijn meervoudig testwinnaar. Meer hierover lees je hier.

Wat gebeurt er met mijn lopende/openstaande bestellingen?

Alle lopende bestellingen worden normaal geproduceerd en bezorgd. Je hoeft niets te doen, behalve je op je bestelling verheugen! Heb je vragen over een speciale bestelling, neem dan contact op met de klantenservice van Snapfish.

Wat doe ik nu met de foto's, die ik bij Snapfish gedownload heb? Biedt Pixum een soortgelijke service aan?

Zoals reeds in de verstuurde e-mail staat, blijven jouw geuploade foto's tot 30-09-2013 bij Snapfish opgeslagen. Tot dan bestaat de mogelijkheid om jouw foto's nog te downloaden.

En wat kun je nu doen met jouw foto's?
Wat dacht je van een online album bij Pixum? In een online-album kun je jouw foto's kostenloos en voor langere tijd online opslaan, achter elkaar in een diashow bekijken, met vrienden delen of op elk gewenst moment fotoproducten er van laten maken. Lees meer over onze online albums onder 'Over Pixum'.

Welk verband bestaat tussen Snapfish en Pixum?

Snapfish sluit op 30 september 2013 zijn fotoservice en raadt zijn klanten aan naar Pixum te wisselen. Je klantgegevens worden niet automatisch aan Pixum overgedragen. Zodra je je bij Pixum registreert, worden wij in het vervolg jouw competente partner voor jouw fotoproducten.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke toegangsinformatie en opgeslagen foto's?

Al jouw gegevens die bij Snapfish zijn opgeslagen, worden op 30 september 2013 volledig verwijderd. Ze kunnen niet bij Pixum worden gebruikt. Om de Pixum fotoservice te gebruiken, meld je je snel en gemakkelijk aan met je e-mailadres en een nieuw wachtwoord (klik op de site van Pixum rechtsboven op 'registreren').

Foto's uit je account bij Snapfish worden op het moment van sluiting ook volledig verwijderd.

Wat gebeurt er met mijn betaalgegevens?

Je account bij Snapfish wordt op 30 september 2013, inclusief alle gegevens als naam, adres, wachtwoord en betaalgegevens, volledig verwijderd.

Hoe meld ik me bij Pixum aan?

Voor de aanmelding bij Pixum heb je een geldig e-mailadres nodig. Klik voor de aanmelding rechtsboven op de link 'registreren'.

Op de aanmeld-pagina wordt je gevraagd om je naam, e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord in te geven. Lees en accepteer de algemene voorwaarden en geef aan of je gebruik wilt maken van onze e-mailaanbiedingen. Bevestig vervolgens je aanmelding met de knop 'Registreren'.

In de toekomst kun je via de link 'inloggen' rechtsboven eenvoudig met je e-mailadres en wachtwoord inloggen op je nieuwe account bij Pixum.

Kan ik mijn oude Snapfish-account weer gebruiken?

Jouw Snapfish-account, inclusief alle opgeslagen gegevens, wordt op 30 september 2013 volledig verwijderd en kunnen niet door Pixum worden gebruikt. Om gebruik te maken van de Pixum Fotoservice, meld je je snel een eenvoudig met je e-mailadres en een nieuw wachtwoord aan (klik op 'registreren' rechtsboven op de Pixum-site).

Wordt mijn adresboek omgezet naar Pixum?

Je account bij Snapfish wordt op 30 september 2013 volledig verwijderd. Alle opgeslagen informatie zoals persoonlijke gegevens, opgeslagen foto's en adressen worden verwijderd. Een omzetting van het adresboek naar Pixum is niet mogelijk.

Wat doe ik nu met de foto's, die ik bij Snapfish gedownload heb? Biedt Pixum een soortgelijke service aan?

Zoals reeds in de verstuurde e-mail staat, blijven jouw geuploade foto's tot 30-09-2013 bij Snapfish opgeslagen. Tot dan bestaat de mogelijkheid om jouw foto's nog te downloaden.

En wat kun je nu doen met jouw foto's?
Wat dacht je van een online album bij Pixum? In een online-album kun je jouw foto's kostenloos en voor langere tijd online opslaan, achter elkaar in een diashow bekijken, met vrienden delen of op elk gewenst moment fotoproducten er van laten maken. Lees meer over onze online albums onder 'Over Pixum'.

Wat gebeurt er met mijn lopende/openstaande bestellingen?

Alle lopende bestellingen worden normaal geproduceerd en bezorgd. Je hoeft niets te doen, behalve je op je bestelling verheugen! Heb je vragen over een speciale bestelling, neem dan contact op met de klantenservice van Snapfish.

Kan ik nog via de websites van Snapfish bestellen?

Je kunt nog t/m 30 september 2013 via de website en software van Snapfish bestellen. Vanaf 1 oktober 2013 is dit niet meer mogelijk. Je kunt echter nu al naar Pixum wisselen.

Kan ik nog met de fotoboeksoftware van Snapfish bestellen?

Bestellen via de software van Snapfish is t/m 30 september 2013 nog mogelijk. Je kunt echter nu al de Pixum Fotoboek Software gebruiken. Hier heb je de keuze uit meer mogelijkheden en producten. Je kunt zelfs de Snapfish-fotoboeken in de Pixum Software openen en bewerken: de programma's zijn compatibel.

Kan ik mijn oude fotoboeken met de Pixum Fotoboek Software bestellen?

Als je je fotoboeken als .mcf-bestand op je computer hebt opgeslagen, dan kun je deze ook in de Pixum Fotoboek Software openen en zelfs bewerken met onze designs, het aantal foto's uitbreiden of opnieuw bestellen. Download en installeer de Pixum Fotoboek Software. Klik boven op 'Bestand' en dan op 'Een ander project openen'. In het algemeen zie je nu de plaats waar je je projecten hebt opgeslagen. Zoniet, dan kun je naar de juiste map navigeren.

Kan ik bij Pixum ook via de site een fotoboek maken?

Momenteel bieden wij deze mogelijkheid nog niet aan, maar er wordt hard gewerkt aan een online versie van onze Pixum Fotoboeksoftware. Wij informeren je via onze e-mailacties en via de website als dit gerealiseerd is. Tot die tijd kun je gebruik maken van de nieuwste versie van onze Pixum Fotoboeksoftware voor Windows, Mac en Linux. De veelvuldig beoordeelde Pixum Fotoboek Software biedt talrijke designs en mogelijkheden. Profiteer van de nieuwe lay-outmogelijkheden en een groot assortiment formaten, kleuren,kaften en papiersoorten. Daarnaast kun je met onze software ook fotokalenders en fotowenskaarten bestellen. Overigens is met onze fotoboekassistent een Pixum Fotoboek net zo eenvoudig te maken als via de site gewend bent.

Ik heb nog kortingscodes van Snapfish. Blijven die geldig?

Kortingscodes die je bij promoties van Snapfish hebt ontvangen, zijn niet meer geldig bij Pixum. Via onze e-mailacties ontvang je echter altijd als eerste aantrekkelijke kortingen, fraaie aanbiedingen en leuke winacties. Ook blijf je op de hoogte van nieuwe producten en alles rondom digitale fotografie. Klik hier om je voor onze e-mailacties aan te melden.

Afmelden kan op elk moment via de afmeldlink in de e-mail. Overigens: jouw e-mailadres wordt alleen hiervoor gebruikt en niet aan derden doorgegeven.

Als je nog vragen hebt over een bepaalde aanbieding, neem dan contact op met onze vriendelijke klantenservice.

Wat doe ik nu met de foto's, die ik bij Snapfish gedownload heb? Biedt Pixum een soortgelijke service aan?

Zoals reeds in de verstuurde e-mail staat, blijven jouw geuploade foto's tot 30-09-2013 bij Snapfish opgeslagen. Tot dan bestaat de mogelijkheid om jouw foto's nog te downloaden.

En wat kun je nu doen met jouw foto's?
Wat dacht je van een online album bij Pixum? In een online-album kun je jouw foto's kostenloos en voor langere tijd online opslaan, achter elkaar in een diashow bekijken, met vrienden delen of op elk gewenst moment fotoproducten er van laten maken. Lees meer over onze online albums onder 'Over Pixum'.

Welke voordelen heb ik door deze omstelling?

Jouw voordelen in een oogopslag:

Bespaar tijd en geld
  • Nieuwe site met gemakkelijke navigatie
  • Eenvoudig foto's uploaden met snelle uploadmogelijkheden
  • Snelle levering
  • Gunstige prijzen en aantrekkelijke aanbiedingen

Uitgebreide service
  • Competente klantenservice per telefoon of e-mail
  • FAQ/Online-hulp met veel informatie
  • Gratis gebruik van de veelvuldig beoordeelde Pixum Fotoboek Software
  • Online albums om te delen

Zeer uitgebreid assortiment
  • Meer dan dertig verschillende posterformaten en veertien verschillende canvasformaten
  • Alu- en acrylposters
  • Veel gratis designs voor fotokalenders en fotowenskaarten
  • Creatieve fotocadeaus voor elke gelegenheid

Wie is Pixum?

Pixum is de leidinggevende, onafhankelijke en veel geprezen aanbieder van online fotoservices in België en Europa. De meervoudige testwinnaar biedt naast het Pixum Fotoboek ook een grote keuze uit fotokalenders, fotocadeaus, fotoposters, canvassen, wenskaarten en uiteraard ook fotoafdrukken op premium fotopapier aan. Pixum drukt en belicht uitsluitend op hoogwaardige materialen en gebruikt de modernste en milieuvriendelijkste technologieën.

Naast de mogelijkheid gratis online-fotoalbums aan te leggen en foto?s te delen, biedt Pixum omvangrijke diensten aan rondom digitale foto's. Meer dan 60 onafhankelijke tests in vaktijdschriften, magazines en consumentenbonden bevestigen de Pixum Kwaliteit. Via www.pixum.com biedt de fotoservice zijn diensten aan in de talen Duits, Engels, Frans, Nederlands, Deens, Italiaans, Portugees en Spaans. Pixum levert zijn producten door geheel Europa.

Wat biedt Pixum voor kwaliteit?

Pixum gebruikt voor de productie van jouw bestelling alleen hoogwaardige materialen en de milieuvriendelijkste druktechnologieën. Door een permanente kwaliteitscontrole van alle bestellingen, verzekeren we je dat je ook de kwaliteit ontvangt die je van Pixum mag verwachten. Onze hoge kwaliteitsstandaard wordt bevestigd door meer dan 60 onafhankelijke tests in vakbladen en consumentenorganisaties in Europa. De Pixum Fotoservice en het Pixum Fotoboek zijn meervoudig testwinnaar. Meer hierover lees je hier.

Wat zijn de voordelen van het online-album bij Pixum?

Als je foto's bij Pixum uploadt, dan worden deze in de inbox opgeslagen. Daar blijven de foto's gedurende 21 dagen voor je opgeslagen staan. Verplaats de foto's in een paar klikken in een album en je foto's gaan niet verloren.

Je foto's zijn bij ons veilig. Gebruik een online album als back-up voor het afdrukken van je foto's.

Bestel op elk moment foto's (na) of ontwerp een uniek Fotoproduct (kalender, beker, poster achter acryl, etc.) en gebruik hiervoor de foto's uit je online album. De bespaart je de tijd van het opnieuw uploaden.

Altijd en overal je foto's bekijken. Ben je onderweg, op vakantie, bij je familie en vrienden op bezoek en wil je jouw foto's bekijken of laten zien? Maak gebruik van je online album en zet de diashow aan.

Deel je album met vrienden en familie en laat hen ook foto's bestellen.

Kan ik Pixum vertrouwen?

Pixum stelt je een veilige omgeving ter beschikking om digitale foto's op te slaan, (gemeenschappelijk) te gebruiken en te bestellen. Pixum houdt zich strikt aan de privacywetgeving. Het bedrijf is meer dan 10 jaar een gecertificeerd lid van het Europese keurmerk voor online winkels 'Trusted-Shops' met de hoogste beoordeling van 'ZEER GOED'. Jouw privacy is zeer belangrijk voor ons.

Wij zijn ons er van bewust dat een zorgvuldige omgang met jouw gegevens zeer belangrijk is. Je kunt ons vertrouwens dat wij er alles aan doen dat wij jouw persoonlijke informatie met de grootst mogelijke zorg behandelen. Wij gebruiken deze informatie alleen wanneer het nodig is voor interne doeleinden en voor je eigen veiligheid. Wij geven jouw gegevens niet door aan derden.

Gevoelige informatie, zoals betaalgegevens, wordt uitsluitend via een versleutelde verbinding op een speciale server verwerkt en versleuteld opgeslagen. Pixum laat regelmatig tests uitvoeren door een onafhankelijke en gespecialiseerd bedrijf om een zo hoog mogelijke veiligheid te waarborgen. Lees hier meer over via deze link.

Hoe kan ik Pixum bereiken?

Wij zijn altijd bereikbaar. Onze gekwalificeerde klantenservice staat je in zeven talen met raad en daad terzijde

Bel ons gewoon via 03 808 13 38!

Onze service-tijden:
Ma. - Vr. 10:00 - 14:00 uur

Andere contactmogelijkheden:

Maak gebruik van ons contactformulier of stuur ons een mail via service@pixum.com.

Wij antwoorden je zo snel mogelijk.

Waarom moet ik de algemene voorwaarden accepteren?

Als je nog niet eerder bij Pixum besteld hebt, ben je een nieuwe klant. Je dient dan de algemene voorwaarden te accepteren voordat je gebruik kunt maken van onze diensten. Mocht je al eerder gebruik hebben gemaakt van Pixum, dan kun je eenvoudig inloggen met je e-mailadres en wacthwoord. In dit geval hoef je niet nogmaals de akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.

Welke betalingsmogelijkheden biedt Pixum aan?

Pixum biedt verschillende betaalmethodes aan. Een overzicht van alle betaalmogelijkheden vind je hier.
Neem contact met ons op: 03 808 13 38 | E-mail contact

Onze service-tijden: Ma-Vr 10:00-14:00 uur