FAQ - de meest gestelde vragen over Pixum

  • Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens en mijn wachtwoord bekijken en veranderen?

     

    Op de startpagina van Pixum vind je rechts bovenin de mogelijkheid om in te loggen. Klik, nadat je je hebt ingelogd, in de blauwe navigatievalk op het menupunt  'Mijn account'.  Je komt dan op de overzichtssite terecht waar je wachtwoord, e-mailadres en nieuwsbriefinstellingen kunt aanpassen. Je adres- en betaalgegevens kun je momenteel enkel bij je volgende bestelling in de winkelwagen wijzigen.

     

  • Hoe kan ik mijn foto's bij Pixum uploaden?
  • Welke fotobestanden (formaat, grootte, kleurenprofiel, etc.) kan Pixum verwerken?
  • Kan ik mijn foto's ook in mat bestellen?
  • Worden mijn fotoafdrukken net zo als de originele fotobestanden (formaat, lengte/breedte-verhouding, snijtolerantie)?
  • Hoe groot moeten mijn foto's zijn voor een goede afdrukkwalitet (min. resolutie/bestandsgrootte)?
  • Kan ik fotoboeken samen met andere fotoproducten bestellen?
  • Waar vind ik informatie over prijzen en verzendkosten?
  • Welke betaalmogelijkheden heb ik bij Pixum?
  • Wat zijn de levertijden?
Neem contact met ons op: 03 808 13 38 | E-mail contact

Onze service-tijden: Ma-Vr 10:00-14:00 uur