Bestellen & leveren: Hoe verzilver ik een kortingsbon?

De kortingsbon/kortingscode werkt als volgt:

  • Heeft u alle gewenste producten in uw winkelwagen gelegd?
  • Ga nu naar uw winkelwagen door op de link "Kassa" boven rechts in de werkbalk te klikken.
  • Vul dan hier a.u.b. uw kortingscode in. Hou er a.u.b. rekening mee, dat u per bestelling maar één kortingscode kunt verzilveren.
  • Als u op "Gebruik kortingscode" klikt wordt de kortingsbon verrekend.

  • Controleer of de kortingsbon is verrekend met uw factuurbedrag.
  • Klik dan pas op "Naar de kassa".
  • Om uw bestelling zo snel als mogelijk te kunnen bewerken, wordt de opdracht binnen enkele minuten na het verzenden al aan ons lab overgedragen. Controleer uw gegevens dus meteen en nog voor het verzenden van uw bestelling, want uw bestelling wordt bindend door een klik op "bestelling verzenden" en kan daarna niet meer gewijzigd worden.

Fotoboek-kortingsbonnen:

Lees hier hoe je een kortingscode in de software verzilverd.

Heeft u nog vragen? Hou a.u.b. rekening met het volgende, voor dat u zich aan de klantendienst richt:

  • Kortingsbon achteraf inleveren?  Een kortingsbon kan NIET naderhand worden ingeleverd. Als tegen de verwachting in de verzilvering van uw kortingscode niet werkt, verzend dan de bestelling niet, maar stuur a.u.b. een bericht naar onze klantendienst.
  • Fotoboekkortingsbon? Kortingsbonnen gelden normaal gesproken om technische redenen NIET voor Pixum Fotoboeken. Een fotoboek-kortingsbon wordt uitdrukkelijk zo genoemd en is dan alleen geldig voor fotoboeken.
  • Kortingsbon verlopen? Kortingsbonnen zijn normaal gesproken geldig voor een beperkte periode. De duur van de actie staat altijd daar, waar u ook uw kortingscode vindt, meestal aan het einde van de pagina of van de e-mail. Als u uw kortingsbon heeft bewaard en pas later wilt inleveren, kan de kortingsbon eventueel verlopen zijn.
  • Persoonlijke kortingscode? Sommige kortingsbonnen gelden alleen voor bepaalde personen. Als u een persoonlijke kortingsbon ontvangt, dan geldt deze ook alleen voor uw eigen Pixum account. Als u uw bestelling via een andere account plaatst, kunnen wij de kortingsbon niet toewijzen.
  • Typfout? Om typefouten te voorkomen, adviseren wij uw kortingscode bij uw bestelling het beste in per "Copy and Paste" in te vullen(kortingsbon markeren / ctrl+c, ctrl+v). Zo kunnen er geen fouten door het overtypen ontstaan. Tip: Fotoboek-kortingsbonnen zijn „case sensitive”. Dat betekent dat u ook op hoofdletters en kleine letters moet letten.
  • Kortingsbon voor een specifiek product? Veel kortingsbonnen zijn gebonden aan speciale producten. Als u bv. een kortingsbon voor fotoafdrukken van 10cm heeft, kunt u daarmee geen 30cm megaposter of een funproduct bestellen.
  • Bestelling nog niet verstuurd? Onze kortingsbonnen werken alleen bij een bestelling. Eerst moet het product in uw winkelwagentje liggen, daarna kunt u de kortingscode in uw winkelwagentje ingeven.

 

 

Hoe passend is dit artikel als antwoord op jouw vraag?

Star_not_active Star_not_active Star_not_active Star_not_active Star_not_active
Om dit artikel te beoordelen, log rechtsboven in met je Pixum-gebruikersgegevens.

Neem contact met ons op: 03 808 13 38 | E-mail contact

Onze service-tijden: Ma-Vr 10:00-14:00 uur